İETT’DEN HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASI VE YOLCU MEMNUNİYETİ ZİYARETİ
İETT Genel müdürlüğü Genel müdür yardımcısı Murat Altıkardeşler ve ekibi, Özulaş Toplutaşım A.Ş. ziyaret ederek İstanbul halkına sunmuş olduğu toplu ulaşım hizmetlerinin kalitesinin artırılması, toplu ulaşım altyapısını daha iyi sağlamak ve yolcu memnuniyetini artırmak için sorunların ve çözümlerin aktarıldığı bir toplantı düzenleyerek , 3 aylık dönemde şoför performansları, yolcu şikayetleri ve memnuniyeti içeren verileri interaktif bir sunumla paylaştı
Firma performansı sunumu öncesi şirket merkezinde yapılan toplu kahvaltı sonrası İETT Genel müdür yardımcısı Murat Altıkardeşlerin doğum günü kutlanarak tebrik edildi
Özulaş şirket konferans salonunda gerçekleşen toplantıya İETT Genel Müdür Yardımcısı Murat Altıkardeşler, Müşteri Hizmetleri Daire Başkanı Müfit Yetkin, Otobüs İşletme Daire Başkanı Ayhan Ayvaz, Kurumsal İletişim Müdürü Ebru Şentürk, Yolcu Hizmetleri Müdürü Büşra Boysal, Deniz Karslıoğlu ve Özulaş A.Ş Başkanı Göksel Ovacık ve yöneticiler ile denetim personeli katılım gösterdi.
İETT Genel müdürü yardımcısı Murat Altıkardeşler, Amacımız, yolcu memnuniyeti sağlamak olup şirketler ve kooperatifleri ziyaret ederek bizlere gelen yolcu şikâyetlerini sizlerle paylaşmaktır . Bu projenin en önemli performans göstergesi yolcularımızın memnuniyetidir. Hepimizden beklenen hizmeti sağlıklı ve güvenli bir şekilde birlikte vermektir. Hizmeti veren özel halk otobüslerinin de mutlu ve memnun olmasını sağlamak önceliğimiz, ‘’mutlu yolcu ve mutlu şoför’’ felsefesi ile sistemin daha başarılı olması için çalışmalara devam ediyoruz ,‘’dedi
Toplantıda Yolcu Hizmetleri Müdürü Büşra Boysal , 4 konu başlıklı interaktif bir sunum yaparak, 1-personel odaklı performans raporu,2- zayi odaklı performans raporu, 3-araç odaklı performans raporu ve 4- teşekkür odaklı performans raporu ile ilgili 3 aylık veri ve analizleri paylaşarak kurumsal yapı anlamında Özulaş firması hem kurumsal yapı itibarı ile hem de personel performansı olarak çalışmaları memnuniyet verici tebrik ediyoruz’’ dedi
Özulaş A.Ş. Başkanı Göksel Ovacık, sektörümüzde ilk defa şirket merkezimizde bizleri ziyaret ederek veri ve analizleri paylaşan bizler ile istişare eden İETT Genel müdür yardımcısı Murat Altıkardeşler ve ekibine teşekkür ediyorum. Bizler dinleyip sorunlara çözüm bulmaya çalışıyorlar. Bizim için önemli olan vatandaşa hizmet götürmek ve esnafımızın mutlu olmasını sağlamaktır Kurumsal kimlik anlayışı ile hizmet kalitesini yükseltmek, İstanbul halkına kaliteli bir ulaşım hizmeti sunmakta bizim önceliğimiz, dolasıyla hem esnaflarımız, hem şoförlerimiz, hem yöneticilerimiz hem de denetim personellerimiz yoğun bir şekilde çalışmalarını sürdürüyor. Kaliteli bir toplu ulaşım hizmetini İstanbul halkına zor şartlarda vermeye çalışıyoruz.Ziyaret için camiamız adına teşekkürlerimizi sunuyorum. dedi
Toplantı sonunda ziyaret anısına Başkan Göksel Ovacık tarafından Özulaş logolu plaket verildi
Etiketler : **** İETT İLE ÖZULAŞ YÖNETİCİLERİ ŞRKET MERKEZİNDE BİR ARAYA GELDİ